NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايوة ما انا عارف بس الى بشوفه هنا بشوف فى غيره اصعب و اصخم و هى مش جنسية 😆😆
ف التطبيقات التانية انت اللي بتبحث عنها وبتروح لها عشان عايزها انما هنا انت داخل وعارف انت داخل فين وهتشوف ايه

ده الى عايز اقوله رحلة و كل حد بيعمل حسب طبيعته و حقيقته
اللى يضايقك متعلقش عليه. زيها زى حاجات كتير ف يومك مش بتعلق عليها عشان يومك يعدى من غير مشاكل ووجع قلب.
احجزلك معايا ف الرحلة ولا ايه 🤔

ف التطبيقات التانية انت اللي بتبحث عنها وبتروح لها عشان عايزها انما هنا انت داخل وعارف انت داخل فين وهتشوف ايه
صدقنى لو حسبتها حتلاقى نفس الفكرة
كل الى عايز اقوله ان هنا زى اى مكان دى بقت حالة عامة حتى الواقع كدة
يعنى هنا مجتمع برا بس مصغر مش اكتر

صدقنى لو حسبتها حتلاقى نفس الفكرة
كل الى عايز اقوله ان هنا زى اى مكان دى بقت حالة عامة حتى الواقع كدة
يعنى هنا مجتمع برا بس مصغر مش اكتر
لا طبعا هناك مش بالوضوح والخيال والكلام اللي بيتقال هنا غير ف صفحات معينه او جروبات انما هنا ده العادي لانها اصلا طبيعة المكان وبعدين كل حد بيدخل عارف انه داخل مكان جنسي مش عايز بيخرج بس كدا ضميره بيأنبه هو حر يخرج

لا طبعا هناك مش بالوضوح والخيال والكلام اللي بيتقال هنا غير ف صفحات معينه او جروبات انما هنا ده العادي لانها اصلا طبيعة المكان وبعدين كل حد بيدخل عارف انه داخل مكان جنسي مش عايز بيخرج بس كدا ضميره بيأنبه هو حر يخرج
الفكرة فى الشخص نفسه انت طالما حد جا هنا و بيتخيل و بيفكر و له اتجاهات معينة هنا فدى حقيقته سواء هنا او برا
مخبيها بقى هو حر لكن ده انت
هى دى الفكرة و فى هنا برضو الى مش بيتخيل و هو هنا زى برا مختلفش عنده الموضوع .. يعنى كل واحد جاى من برا بعبله و سلطاته دخل هنا
اما الى بيخرج هو حر كل حد له اسبابه و تحترم
لكن كل البلاوى الى بنسمعها و نشوفها عملوها ناس على منتديات جنسية 😅😅
اكيد لأ و لا يعرفوه اصلا يبقى ده واقعنا للاسف

• أتفق
التفاعلات: الأستااذ
اتفق تماما 👍

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Adam Afndena و ابو اسكندر السندباد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Jolie Fille
اللى يضايقك متعلقش عليه. زيها زى حاجات كتير ف يومك مش بتعلق عليها عشان يومك يعدى من غير مشاكل ووجع قلب.
احجزلك معايا ف الرحلة ولا ايه 🤔
رايح فين المالضيف 😅😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
ايوة ياعم اضحك وروق بدل الغم اللى انت عملته دااا.
ايوة بعد مدغشقر البلد ع طول
لا ياعم انا بضحك اصلا من اول الموضوع 😅😅😅

• عجبني
التفاعلات: UnIdEnTItY و مملول
المكان هنا يمنعك ان تتكلم عن المنتدي للأسف ونا لا اريد ان يتم حذف حسابي نهارك سعيد

المكان هنا يمنعك ان تتكلم عن المنتدي للأسف ونا لا اريد ان يتم حذف حسابي نهارك سعيد
لك كل الاحترام
بس معنى كدة انك شايف حاجة سلبية فى المكان و او كله و رغم كدة باقى على حسابك 😅😅
عموما براحتك طبعا كل انسان حر

لك كل الاحترام
بس معنى كدة انك شايف حاجة سلبية فى المكان و او كله و رغم كدة باقى على حسابك 😅😅
عموما براحتك طبعا كل انسان حر
لا اهتم يا صديقي لكان اخبرتك اذا تكلمت سوف ينتهي الأمر أغلق الحساب

قولى رأيك بصراحة و كل وضوح يا روز
و لو حد كلمك كلمة يعتبر نفسه كلمنى انا
و لو الادارة حصل منهم شئ تأكدى حكون انا قبلك حتى لو بترك المكان
لكى الامان
انا مو خايفة لا من الادارة ولا من غيرا 🤷🏻‍♀️
بس رأيي يمكن رح يكون حاد شوي وما رح اقدر ألونه أو اعمله تجميل

اي يا صديقي نحنا ب شقة دعارة او فيك تقول مدينة كبيرة مليانة شقق دعارة وبين هالشقق في بيت صغير "الموضوعات الغير جنسية"ممكن اجى بالغلط بين هالبيوت
وين ما رحت رح تلاقي محتوى جنسي
صور الاعضاء جنسية
المواضيع جنسية
أسماء كتير من الأعضاء كمان جنسية
اسم المنتدى جنسي وبالخط العريض
لك ازا واحد ابن حرام وكلب بينزل صور وحدة أمنت اله او بعتتلو فيديو الها او حتى صورها بدون علمها والشبهة كانت واااااضحة وواضح انه الغرض من الفيديو والصور الفضيحة ،،ادارة المنتدى ما بتمسح المعروضات الا ازا صاحبة العلاقة اتواصلت مع الادارة وأثبتت انه هية صاحبة هالمصايب! طيب لنفرض هالبنت ما بتعرف انه صارت سلعة ب هاد المكان والقاصي والداني شاف فيديوهاتا !طيب شو ذنبا؟! "وانتبه انا ما عم بشيل عنها الغلط"

عم تحكو وتقولو وتقارنو وتشبهو المكان هاد ب باقي وسائل التواصل ! عنجد ؟! عم تحكو عنجد ؟!
يا صديقي ما في مقارنة بين المنتدى وبين الفيسبوك والانستغرام لانه ببساطة انت عم تقارن بين محتوى اجتماعي منه الهادف ومنه الموجه للأطفال ومنه التعليمي ومنه الأخباري ونسبة تكاد لا تتعدى الواحد بالمية محتوى "بيشبه" الموجود هون وبين مكان محتواه كله جنسي اباحي للاكستريم

وازا مشيت معك ومع اللي عم يقلك انه متله متل الفيسبوك والانستغرام طيب بتقبل وب علانية انه مرتك او اختك او بنتك يكون الها حساب هون؟! متل ما الها حساب فيسبوك وغيره ؟

كوني انا موجودة هون وبشارك ب مواضيع نقاش وغيري كتار كمان وانت منهن هالشي ما بيبعد الشبهات عن المكان ولا بيخلينا نقول انه وسيلة تواصل عادية
المكان جنسي بحت و90% من الموجودين متواجدين ل غرض جنسي بحت

انا وانت وكل حدا بيحاول يعرض عضلاته الثقافية و النقاشية بيعتبروه شبهة وجاي ع مكان غير مناسب وبيعتبروه فاجر لابس عباية ورايح ع الكنيسة "يعني منافق"

ف بيكفي نضل نقول انه المكان عادي ومتله متل غيره
خلينا نعترف انه كلنا وجودنا غلط وكل حدا متزوج وجوده هوة خيانة لشريكه ان كان رجل او مرا
واللي مو متزوج خطيئته ضد حاله كبيرة

بس هيك

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: مملول و ابو اسكندر السندباد
انا مو خايفة لا من الادارة ولا من غيرا 🤷🏻‍♀️
بس رأيي يمكن رح يكون حاد شوي وما رح اقدر ألونه أو اعمله تجميل

اي يا صديقي نحنا ب شقة دعارة او فيك تقول مدينة كبيرة مليانة شقق دعارة وبين هالشقق في بيت صغير "الموضوعات الغير جنسية"ممكن اجى بالغلط بين هالبيوت
وين ما رحت رح تلاقي محتوى جنسي
صور الاعضاء جنسية
المواضيع جنسية
أسماء كتير من الأعضاء كمان جنسية
اسم المنتدى جنسي وبالخط العريض
لك ازا واحد ابن حرام وكلب بينزل صور وحدة أمنت اله او بعتتلو فيديو الها او حتى صورها بدون علمها والشبهة كانت واااااضحة وواضح انه الغرض من الفيديو والصور الفضيحة ،،ادارة المنتدى ما بتمسح المعروضات الا ازا صاحبة العلاقة اتواصلت مع الادارة وأثبتت انه هية صاحبة هالمصايب! طيب لنفرض هالبنت ما بتعرف انه صارت سلعة ب هاد المكان والقاصي والداني شاف فيديوهاتا !طيب شو ذنبا؟! "وانتبه انا ما عم بشيل عنها الغلط"

عم تحكو وتقولو وتقارنو وتشبهو المكان هاد ب باقي وسائل التواصل ! عنجد ؟! عم تحكو عنجد ؟!
يا صديقي ما في مقارنة بين المنتدى وبين الفيسبوك والانستغرام لانه ببساطة انت عم تقارن بين محتوى اجتماعي منه الهادف ومنه الموجه للأطفال ومنه التعليمي ومنه الأخباري ونسبة تكاد لا تتعدى الواحد بالمية محتوى "بيشبه" الموجود هون وبين مكان محتواه كله جنسي اباحي للاكستريم

وازا مشيت معك ومع اللي عم يقلك انه متله متل الفيسبوك والانستغرام طيب بتقبل وب علانية انه مرتك او اختك او بنتك يكون الها حساب هون؟! متل ما الها حساب فيسبوك وغيره ؟

كوني انا موجودة هون وبشارك ب مواضيع نقاش وغيري كتار كمان وانت منهن هالشي ما بيبعد الشبهات عن المكان ولا بيخلينا نقول انه وسيلة تواصل عادية
المكان جنسي بحت و90% من الموجودين متواجدين ل غرض جنسي بحت

انا وانت وكل حدا بيحاول يعرض عضلاته الثقافية و النقاشية بيعتبروه شبهة وجاي ع مكان غير مناسب وبيعتبروه فاجر لابس عباية ورايح ع الكنيسة "يعني منافق"

ف بيكفي نضل نقول انه المكان عادي ومتله متل غيره
خلينا نعترف انه كلنا وجودنا غلط وكل حدا متزوج وجوده هوة خيانة لشريكه ان كان رجل او مرا
واللي مو متزوج خطيئته ضد حاله كبيرة

بس هيك
طيب بصى انا مش حعارضك و لا حجادلك كتير
و انا فبداية الكلام وضحت انى لا هدفى ادافع عن المكان و لا امحى الشبهة عنه و ابرأ ساحته لس بحاول اكون منطقى و واقعى

هو مكان جنسى ايوة اكيد و دى هويته المعلنة

بس هل المكان هو الى علم الناس الجنس او عن طريقه عرفه الاباحية اعتقد لأ
اتعلموها من الحياة و مواقع تانية كتير
هل كل الى الى هنا سلوكهم فى الواقع غير سوى و هل كل برا هنا اسوياء لا و ممكن بشدة كمان
ممكن انتى عشان بنت و انسانة مهذبة مش حتتصورى او ما صادفك الى حقوله
الصور و الفضايح مسموح بيها فى كل حتة عادى هنا او غير هنا كل التطبيقات فيها بلاوى و كوارث و بيحصل من خلالها الى مش ممكن عقلك يتخيله بس هى تحت بند اجتماعى
ده غير الدعارة الغير جنسية الى بيمارسوها و اذدواجية المعايير .. يعنى لو حد هاجم المثلية على الفيس او اكس او غيره مش ممكن يتحظر شهر او بوسته يتلغى طيب بلغى عن صورة او فيديو كدة مش اخلاقى حيغمضو عينهم حيقولك مش مخالف لمعايير المجتمع .. طيب بلاش قولى كلمة حق كدة او هاجمى كيانات معينة حتبقى بتخالفى المعايير !!!

انستا مثلا بقى عامل زى سوق الرقيق كله بيعرض لحمه
تيكتوك حدث ولا حرج دياثة صريحة و معلنة و تحت بند ترفيه و حرية تعبير .. على الاقل هنا عاملين لهم قسم منفصل 😅😅

ده غير ان الى داخل لهدف شمال حيعرف يستخدم الحاجات دى لهدفه كويس جدا و اكم ناس وقعت فى غلط و اتفضحت بسبب الحاجات دى و ابسط شئ الى انتى ذكرتيه صور البنات
ما هى اكيد مبعوته ماسنجر او واتس او او او و الاسم مواقع بتحافظ على خصوصية .. ضمنوها منين الخصوصية

اما موضوع الخيانة و الكلام ده .. كبير اوى
و انا مش من انصار فكرة انك حدثت نفسك او شفت صورة او دخلت موقع تبقى خاين او خاينة وووو تحامل شوية و مبالغة بصراحة و الا ٩٠ % من البشرية خاينين لان ده بقى واقع الحال
ولو افترضت صحة كلامك .. يبقى رواد الفيس و الانستا و التيكتوك و غيره خاينين لان عليهم بلاوى سودة

طيب تعالى بقى للواقع
جايم التحرش و الخيانة و هتك العرض و الاغتصاب هل كل فاعليها من رواد منتديات جنسية .. يمكن ما يعرفوها اصلا
هل كل الى داخلين هنا متعلمين ااجنس من هنا غالبا لا

ليه بقى .. لان ده واقع الحال للاسف

هنا ما هو الا انعكاس للواقع بتاعنا .. هنا مراية الواقع و الاشخاص ليس اكثر

فانا مش بقول ان هنا حاجة حلوة ... بس بقول و مصر ان هنا مش اسوأ من غيره و يمكن اقل سوءا حسب ما عايشته انا

طيب اقولك الاصعب بقى ...
هنا خيابة و لعب عيال كل الى ال انتى شايفاه ده صدقينى لعب عيال و شغل مراهقة
صورتين من جوجل على كام فيديو من مواقع البورن على كام موضوع كلهم خيالات 😅😅😅😅
صدقينى هنا ولا حاجة فعلا

الفكرة فى الشخص نفسه انت طالما حد جا هنا و بيتخيل و بيفكر و له اتجاهات معينة هنا فدى حقيقته سواء هنا او برا
مخبيها بقى هو حر لكن ده انت
هى دى الفكرة و فى هنا برضو الى مش بيتخيل و هو هنا زى برا مختلفش عنده الموضوع .. يعنى كل واحد جاى من برا بعبله و سلطاته دخل هنا
اما الى بيخرج هو حر كل حد له اسبابه و تحترم
لكن كل البلاوى الى بنسمعها و نشوفها عملوها ناس على منتديات جنسية 😅😅
اكيد لأ و لا يعرفوه اصلا يبقى ده واقعنا للاسف
بص يا أونكل انت حبيبي وانت عارف انا مش فاهم الفكره من البوست اولا
ثانيا هو المنتدي نفسه اسمه نسوانجي وهدفه الأول جنسي ترفيهي وهو الغرض منه و دي حاجه مش بتعيبه خالص وأكيد كل اللي كان داخل المكان وميعرفش تفاصيله كان هدفه الجنس سواء بقي افلام قصص يسأل عن معلومه يحكي مشكله خاصه بيه ومش عارف يحكيها بره او مكسوف منها بس ف الاول والاخر الموضوع جنسي بعد ما تدخل بتقابل ناس كويسه وتتعرف عليهم والدنيا بتتغير وعن الفكره اللي ف دماغك بتتكلموا ف مواضيع تانيه غير الجنس بتستفيد منها او بتضحك وتغير مودك دي حاجه تانيه وبتبدأ تتعامل مع المكان زيه زي اي تطبيق سوشيال عادي بس كدا لانك بقي ليك هدف تاني غير الجنس

بص يا أونكل انت حبيبي وانت عارف انا مش فاهم الفكره من البوست اولا
ثانيا هو المنتدي نفسه اسمه نسوانجي وهدفه الأول جنسي ترفيهي وهو الغرض منه و دي حاجه مش بتعيبه خالص وأكيد كل اللي كان داخل المكان وميعرفش تفاصيله كان هدفه الجنس سواء بقي افلام قصص يسأل عن معلومه يحكي مشكله خاصه بيه ومش عارف يحكيها بره او مكسوف منها بس ف الاول والاخر الموضوع جنسي بعد ما تدخل بتقابل ناس كويسه وتتعرف عليهم والدنيا بتتغير وعن الفكره اللي ف دماغك بتتكلموا ف مواضيع تانيه غير الجنس بتستفيد منها او بتضحك وتغير مودك دي حاجه تانيه وبتبدأ تتعامل مع المكان زيه زي اي تطبيق سوشيال عادي بس كدا لانك بقي ليك هدف تاني غير الجنس
حبيبى يا وليد انت اخويا ..
انت كلامك صح .. انا كل الفكرة بس الى حابب اوضحها
ان هنا رغم انه حاطط يافطة انه جنسى هو مش اسوأ من غيره
لان غيره عليه بلاوى
حنقول ٩٠ % من المحتوى جنسى و ده صح
بس ال ٩٠ % دول هى ١٠ % على منصات تانية مصنفة على انها غير جنسية
يعنى انا اسف فى التعبير
هو الفرق بين الجنسى و غيره ان الواحدة فى حتة تانية بتبين البز كله و بتغطى الحلمات لكن هنا بطلع حلماتها هو ده الفرق يعنى 😅😅😅😅

• لا تعليق
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ و Black Rose

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%